- Administratorem danych osobowych jest NZOZ Diaklin Sp. z o.o. Laboratorium Diagnostyczne z siedzibą w Cieszynie (43-400) przy ul. Bielskiej 4.
- Kontakt w sprawie danych osobowych możliwy jest poprzez adres mailowy iod@diaklin.pl.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu:
- sprawdzania wyników on-line pod adresem diaklin.pl na podstawie art.6 ust. 1 pkt. (a.
- prowadzenia korespondencji przez e-mail podstawie art.6 ust 1 pkt. (f. Za prawnie usprawiedliwiony cel Administratora rozumie się prowadzenie korespondencji e-mail.
- Odbiorcami danych mogą być:
- podmioty realizujące badania diagnostyczne w imieniu administratora danych, jak i podmioty obsługujące i serwisujące systemy informatyczne, w których dane osoby są przetwarzane – dotyczy wyników on-line
- Podmioty świadczące usługi hostingowe – dotyczy komunikacji e-mail.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
- Przechowywanie danych:
- Przetwarzanie danych odbywa się w celu udostępnienia dokumentacji medycznej pacjenta w formie elektronicznej. Przetwarzanie danych odbywa w związku ze świadczeniem usług zdrowotnych, zarządzania tymi usługami, świadczenia dostępu do wyników realizowanych badań. Zakres przetwarzanych danych i okres ich przechowywania wynika z aktualnie obowiązujących przepisów prawa, tj. ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Zgodnie z nim podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych przechowuje dokumentację medyczną przez okres 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu, za wyjątkiem sytuacji przewidzianych w przepisach prawa. Dokumentacja medyczna zawiera co najmniej: nazwisko i imię (imiona), datę urodzenia, oznaczenie płci, adres miejsca zamieszkania, numer PESEL, a w przypadku osób, które nie mają nadanego numeru PESEL – rodzaj i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez NZOZ Diaklin.
- Dane dotyczące korespondencji e-mail przechowywane będą przez okres prowadzenia korespondencji i po jego ustaniu, nie dłużej niż 3 lata lub przez okresy wymagany do ustalenia, obrony roszczeń.
- Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Klient ma prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, ale wymagane do skorzystania z usługi sprawdzenia wyników on-line.
COOKIES
Pliki „cookies”, zwane też “ciasteczkami” to malutkie pliki tekstowe, przechowywane w przeglądarce internetowej użytkownika strony. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Możemy używać plików cookies w celu:
- administrowania serwisem,
- poprawy jakości świadczonych usług, w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
- utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych.
- Ciasteczka możliwe przez nas do stosowania dzielą się na:
- Niezbędne do działania serwisu – na przykład do logowania się i dopasowania wyglądu serwisu, do zapamiętania zgody RODO, czy też wymagane przez serwery i systemy cechujące i ustawiane automatycznie. Ich nie można nigdy zablokować i jego to zgodne z zasadami RODO.
- Ciasteczka wydajnościowe – na przykład służące do sprawdzania statystyk.
- Funkcjonalne – używane przez dostawców naszych usług np. zewnętrznego czata. Ich wyłączenie zablokuje te dodatkowe funkcje.
- Pełną kontrolę nad ciasteczkami zapewnia przeglądarka:
- Przeglądarka Google Chrome, ustawienia dotyczące cookies można zmienić tutaj.
- Przeglądarka przeglądarki Microsoft Internet Explorer, ustawienia dotyczące cookies można zmienić tutaj.
- Przeglądarka przeglądarki Mozilla Firefox, ustawienia dotyczące cookies można zmienić tutaj.
- Przeglądarka przeglądarki Opera, ustawienia dotyczące cookies można zmienić tutaj.
- Przeglądarka przeglądarki Safari, ustawienia dotyczące cookies można zmienić tutaj.
Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.